Οταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης έστελνε εξώδικα σε δημοσιογράφους




Ούτε 11 μήνες πριν, τον Φλεβάρη του 2016, ο νεοεκλεγείς τότε πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης απειλούσε με με αγωγές, ενοχλημένος για τους χαρακτηρισμούς («μπαρακούντα», «γουρλομάτης», «Μερκελόπαιδο», «μπάμιας γερμανόφιλος» κ.α) που του προσέδιδε ο γνωστός δημοσιογράφος Γ. Τράγκας κατά την διάρκεια της ραδιοφωνικής του εκπομπής.
Ο πρόεδρος της ΝΔ ζητούσε μάλιστα από τον Τράγκα να διαβάσει στην εκπομπή του το εξής κείμενο «απολογίας»: «Στις εκπομπές μου έχω επανειλημμένως επιτεθεί με συκοφαντικούς, προσβλητικούς και.. αναπόδεικτους χαρακτηρισμούς στον προεδρο της ΝΔ κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και έχω χρησιμοποιήσει εναντίον του κοινές ύβρεις και χυδαίες εκφράσεις. Ανακαλώ τους ισχυρισμούς και τις εκφράσεις μου, ζητώ συγγνώμη και δηλώνω ότι στο μέλλον θα απέχω από προσβολές εναντίον του»...

Eίναι ο ίδιος Κυριάκος Μητσοτάκης που χθες έγραφε στον λογαριασμό του στο facebook:
«Στην πολιτική μου πορεία έχω δεχθεί πολλές προσωπικές επιθέσεις, συχνά στα όρια της χυδαιότητας και σίγουρα πέρα από τα πλαίσιο της θεμιτής πολιτικής κριτικής. Μέχρι σήμερα δεν έχω στραφεί ποτέ δικαστικά εναντίον οποιουδήποτε. Και δεν το έκανα γιατί πιστεύω βαθιά ότι όσοι έχουμε θέσεις ευθύνης και θέσεις εξουσίας πρέπει να μάθουμε να ζούμε με την κριτική. Έστω και αν μερικές φορές είναι κακοπροαίρετη» - ξεχνώντας βέβαια πως στο εξώδικο που ακολουθεί εξέφραζε σαφέστατα την πρόθεσή του να ασκήσει αγωγή αν δεν «μετανοούσε» δημόσια ο δημοσιογράφος.



Το εξώδικο κατά του Real FM και του Γιώργου Τράγκα ο πρόεδρος της ΝΔ το είχε στείλει, απειλώντας με αγωγές, επειδή είχε ενοχληθεί από τους χαρακτηρισμούς («μπαρακούντα», «γουρλομάτης», «Μερκελόπαιδο», «μπάμιας γερμανόφιλος» κ.α) που του προσέδιδε ο δημοσιογράφος κατά την διάρκεια της ραδιοφωνικής του εκπομπής.
Ο Μητσοτάκης ζητούσε τόσο από τον Real όσο και από τον Τράγκα να διαβαστεί το εξώδικο στην εκπομπή ενώ ...απαγόρευε να το σχολιάσουν περαιτέρω. Το εξώδικο περιέχει πέντε σχόλια του Γ. Τράγκα που αναφέρονται στις μνημονιακές και φιλογερμανικές τοποθετήσεις Μητσοτάκη.

Αλλα αποσπάσματα από το εξώδικο, που εστάλη στις 10 Φεβρουαρίου του 2016, για να φρεσκαριστεί η μνήμη κάποιων στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης:
















(με πληροφορίες από zoornalistas και crashonline.gr)

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια