ΒΟΜΒΑ για τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ...ΑΠΗΓΑΓΕ δημοσιογραφο και τον απειλουσε...για το πορισμα του NOOR1




Ο χρήστης Πάρις Κουρτζίδης κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Piperata.gr
Με εντολή Μαρινάκη η εγκληματική του οργάνωση (αποτελούμενη ακόμη και από αθλητικούς και εκδοτικούς παράγοντες), απείλησε την ίδια τη ζωή μου! Κι αφού με απήγαγε ...και με υποχρέωσε σε χώρο ελεγχόμενο από αυτόν (εφημερίδας, ευρύτερων και μάλλον βρόμικων συμφερόντων του), υπό την απειλή ένοπλων μπράβων με εξανάγκασε να κατεβάσω την αρχική αποκάλυψη μου για το πόρισμα - σοκ Τζίβα, που τελικά βγήκε σήμερα, αναρτώντας άλλο, το οποίο τον εξυπηρετούσε (έτσι νόμιζε...)!!!!!!
Σε λίγες ημέρες και ώρες με ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα και όχι μόνο... ΟΛΑ θα έρθουν στο ΦΩΣ!!! Με ντοκουμέντα και μάρτυρες!!! Με φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά, γραπτά και όχι μόνο... ΟΛΑ στο ΦΩΣ όσον αφορά στα περί απειλής της ζωής μου και απαγωγής μου!!! Οι εξελίξεις και για αυτό το μείζον ζήτημα αλλά και για όλα... θα είναι καταιγιστικές σε βάρος της εγκληματικής οργάνωσης Μαρινάκη & ΣΙΑ, διότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι σ' αυτή τη ζωή!!!
Γιατί δεν έμαθα στη ζωή μου να προσκυνώ κανέναν, πέραν του Θεού μου!!! Γιατί είμαι περήφανος Έλληνας Πόντιος!!! Κοιτώ τους ανθρώπους κατάματα, κρατώντας το κεφάλι ψηλά!!! Όποιοι κι αν είναι οι άλλοι... Δεν ήξεραν δεν ρώταγαν;;; Έπαιξαν με λάθος άνθρωπο-δημοσιογράφο (πραγματικό), σε λάθος χώρο (Hilton) και σε λάθος στιγμή (θα τους/σας το εξηγήσω αυτό εν καιρώ)!!!!!!

Πάρις Κουρτζίδης
Τα έχω καταγγείλει από την πρώτη κιόλας στιγμή σε όλες τις αρχές του κράτους!!! Τα στοιχεία που υπάρχουν είναι συγκλονιστικά και αδιαμφισβήτητα!!!!!! Ακόμη δεν μπορώ να πω και να αποκαλύψω περισσότερα... Η προανάκριση έχει ξεκινήσει με διαδικασίες κατεπείγουσες!!! Οι εξελίξεις θα είναι καταιγιστικές!!! Το ΣΟΚ θα αφορά πάμπολλα δημόσια πρόσωπα, δήθεν περιωπής...
Σπύρος Καρατζαφέρης
Μπραβο συναδελφε αν αποδειχθουν βεβαια χωρις να σε αμφησβητω

το διαβάσαμε ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια