Ερώτημα ΠΡΟΣ ΠΑΣΟΚ και ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!! Τι απέγιναν οι 600 τόνοι χρυσό του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου ( ΝΑΤ) ? ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

ΠΡΟΣ
Πρώην και νυν Πολιτικά Κόμματα Εξουσίας
ΠΑΣΟΚ & Νέα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Φέτος τα Χριστούγεννα είχα την χαρά για λίγες ημέρες να μείνω με την οικογένεια μου στην Ελλάδα.
Στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι ήταν αρκετός κόσμος μεταξύ αυτών και ο νουνός μου- κ. Γεώργιος Στογιάννης – Καπετάνιος για πάρα μα πάρα πολλά χρόνια στην εταιρία του Ωνάση.
Ο Πατέρας μου είχε επίσης αρκετή υπηρεσία στη θάλασσα.
Καθόμουνα και άκουγα τις ιστορίες τους των απόμαχων της θάλασσας !!

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης πρόσεχε πάρα πολύ το εργατικό δυναμικό του.
Ήθελε πάντα όλους να τους είχε ευχαριστημένους και πάντα προσπαθούσε να το πετύχει αυτό.
Το μόνο που ζητούσε ήταν
διευκρινίσεις όταν ερχόταν ένα αίτημα στο γραφείο του !!!
Έλεγε επί λέξη- «παρακαλώ εξηγήσετε μου τους λόγους γιατί πρέπει να γίνει έτσι όπως μου το προτείνετε» !! Και ανάλογα με την απάντηση διαφωνούσε ή συμφωνούσε !!!

Δεν υπολόγιζε το κόστος λένε, αν ήταν σωστό θα το έκανε.

Κάποτε λοιπόν είχε έρθει στο γραφείο του ένα έτοιμα για τις αυξήσεις των μισθών στους ανθρώπους που εργαζόταν στο στόλο του.
Ήθελε να μάθει το λόγο. Έτσι λοιπόν ρώτησε τον νουνό μου !!!
Κάπτεν Γιώργο για πες μου σε παρακαλώ. Δε σας φθάνουνε τα χρήματα ???


Ο Νουνός μου τον κοίταξε και του είπε: «Ποτέ μου δε φανταζόμουνα να έκανε τόσα χρήματα. Έφτιαξα ένα σπίτι αγόρασα ακίνητα και στέλνω τα παιδιά μου σε καλά σχολεία. Αλλά ξέρεις- υπάρχει και κάτι.
Πριν από λίγο καιρό είχα λάβει ένα γράμμα από την γυναίκα μου σε ένα μου ταξίδι .
Μου είπε ότι είχε τις προάλλες πάει βόλτα τα παιδιά μου και τις παραπονέθηκαν γιατί έβλεπαν τα άλλα παιδάκια να τα κρατάνε χέρι – χέρι ο μπαμπάς και η μαμά τους, και εμένα τα δικά μου τα παιδιά τα κρατούσε ΜΟΝΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ !!!
Τα παιδιά τότε είπανε. «Μαμά πότε ο ΜΠΑΜΠΑΣ θα είναι εδώ για να μας κρατάει και εμάς από το ΧΕΡΙ»?
Αμέσως ο Ωνάσης σάστισε, κοκκίνισε και μετά από 30 δεύτερα διέταξε αύξηση σε ΟΛΟ το προσωπικό του στόλου του 101%.

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης δεν υπολόγιζε το ΚΟΣΤΟΣ.
Ήθελε απλά να μάθει το ΛΟΓΟ , την τεκμηρίωση και μετά έπραττε ανάλογα.

Στο θέμα ΜΑΣ Κύριοι,
Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) – το αρχαιότερο Ταμείο της Ελλάδος ιδρύθηκε αν δεν κάνω λάθος το 1829 !

Πέρασαν 7 Δικτατορίες στο Τόπο και δεν το πείραξε κανένας.
Έμεινε άθιχτο Επί Γερμανικής κατοχής φυγαδεύτηκε στην Βρετανία και από ΄κει στο Καναδά και μετά επέστρεψε πίσω στην Πατρίδα με τιμές.
Ήταν ο κόπος και ο ιδρώτας των Ναυτικών ΜΑΣ.

Από το 1990 και μετά το ΝΑΤ ήταν στη χειρότερη του κατάσταση, που αν δεν κάνω λάθος αδυνατούσε να πληρώσει τις συντάξεις των απόμαχων της θάλασσας.

Η απορία τόσο του Νουνού μου όσο και του Πατέρα μου είναι που πήγαν οι 600 τόνοι χρυσό??
Το αποθεματικό το οποίο είχε συγκέντρωση από το έτος ιδρύσεως του ???????

Με ένα πρόχειρο υπολογισμό καταλήγω ότι.

600 tons = 544200 kg
1 ton = 907 kg
1 kg gold = $ 38.5k

Hence,

544,200 kg * $ 38.5k = $ 20,951,700,000

Που πήγαν Αξιότιμοι Κύριοι σωτήρες ΠΑΣΟΚΟΙ και Νέο Δημοκράτες οι 600 τόνοι χρυσό του ΝΑΤ, ήτοι σημερινή αξία σε USD περίπου $
20,951,700,000 ?
Ποιος ήταν Διοικητής του ΝΑΤ ενώ είχε διατελέσει ΚΑΙ Διοικητής του ΙΚΑ τότε (με τι άραγε Διοικητικά αποτελέσματα στο ΙΚΑ) , μετά μετακινήθηκε να «διοικήσει» το ΝΑΤ ???????

Ποιων πολιτικών αποφάσεων άραγε υπάκουσε και έφτασε το ταμείο στη κατάσταση που έφτασε ????
Ποιος έχει την Πολιτική ευθύνη για αυτό το πράγμα ????????

Μας φταίει πάλι άραγε ο κ. Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ ????

Ποιος θα δώσει απαντήσεις σε αυτούς τους ανθρώπους σήμερα ????????
Στους απόμαχους της θάλασσας που έβλεπαν ουρανό και θάλασσα για χρόνια ???????

Με Εκτίμηση

Κυριάκος Γκίκας
Πάυλου Κουντουριώτη 2
Γραμματικό – Αττικής
Τ.Κ. 19007
Ελλάδα

ΥΓ – Αν αυτό δε λέγεται νόμιμη ληστεία πως λέγεται κύριοι των Πολιτικών Κομμάτων εξουσίας μετά την Μεταπολίτευση ?????
Δεν τα κλέψανε οι άνθρωποι τα δουλέψανε τα χρήματα και μάλιστα σκληρά και έβλεπαν ουρανό και θάλασσα !!!

το διαβάσαμε ΕΔΩ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια