Πολιτικός σεισμος: Κορυφαίο στέλεχος της ΝΔ καταγγέλλει τον Μητσοτάκη για εκβιασμό




Σφοδρότατη επίθεση εναντίον του Κυριάκου Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο πρώην υπουργός της ΝΔ Χρήστος Μαρκογιαννάκης.

Ο πρώην βουλευτής, που δεν κρύβει την έντονη ενόχλησή του για το «κόψιμό» του από τα ψηφοδέλτια της ΝΔ, μία ημέρα μετά το «γαλάζιο» χρίσμα στον ανιψιό του, Αλέξανδρο Μαρκογιαννάκη για την Περιφέρεια Κρήτης, επανήλθε με μια ιδιαίτερα αιχμηρή δήλωση κατά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
«Κανείς εκβιασμός δεν θα σταθεί εμπόδιο»

«Το ενδιαφέρον μου επικεντρώνεται μόνο στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές», τονίζει, στη δήλωσή του, ο Χ. Μαρκογιαννάκης.

Αναλυτικά, όπως σημειώνει, «οι βουλευτικές εκλογές διαφέρουν από τις περιφερειακές. Προσωπικά, σε αυτή την φάση, το ενδιαφέρον μου επικεντρώνεται μόνον στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές. Όπως επανειλημμένα δε έχω τονίσει, απευθυνόμενος σε όλους τους Χανιώτες, απέναντι μου θα έχω κυρίως την οικογενειοκρατία, την αχαριστία και την πολιτική ανεντιμότητα. Στον αγώνα αυτό που δίνω κανείς εκβιασμός δεν θα σταθεί εμπόδιο. Το τελευταίο είναι για τον πρόεδρο της ΝΔ», καταλήγει ο πρώην βουλευτής.

 #Μητσοτάκης #Μαρκογιαννάκης

το διαβάσαμε ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια