Ζευγάρι φανατικών νεόναζί δεν μπορούσε να κάνει παιδιά και τελικά τεκνοποίησε με σπέρμα από μαύρο δότη




Θεία δίκη στην βλακεία που έχουν στον εγκέφαλο τους οι νεοναζί. Ένα ζευγάρι φανατικών ναζιστών από τις ΗΠΑ το οποίο επί χρόνια προσπαθούσε να κάνει παιδί και δεν τα κατάφερνε, τελικά απέκτησε μια υγιέστατη και πανέμορφη κορούλα. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα για αυτούς το οποίο το έμαθαν αργότερα. Το παιδί τους βγήκε μαύρο. Και ψάχνοντας με κάποιο τρόπο στα αρχεία της κλινικής εντόπισαν ότι ο δότης ήταν ένας αφροαμερικάνος.
Οι δυο νεοναζί που ζουν στο Οχάιο τα έβαψαν… μαύρα. Το ζευγάρι κοντεύει να φτάσει μέχρι και τον χωρισμό. Η μητέρα Μόλι Γκραμ και ο πατέρας Τζόν, έχουν αρχίσει τους καυγάδες με αφορμή το κοριτσάκι τους. Η Μόλι λέει ότι «μας έχει προκαλέσει πολλά εσωτερικά προβλήματα και πολλά από τα πιστεύω μας έχουν αρχίσει να καταρρέουν», ενώ ο Τζον πιο σκληρός συμπληρώνει επι λέξει: «Η κοινότητα μας (των νεοναζί) δεν με θέλει πια. Ώρες ώρες λέω να πάει στο διάβολο η κόρη μου γιατί δεν είναι καθαρή και αγνή. Ένα κομμάτι μου όμως λατρεύει αυτό το μισό ανθρωπάκι»

Και συνεχίζει: «Το αγαπώ αυτό το υπανθρωπάκι αλλά δείχνω γελοίος όταν το βγάζω έξω. Εγώ με τα τατουάζ μου για την άρια φυλή και να σέρνω από το χεράκι μια μαύρη».

Ο ίδιος βέβαια δεν μπορεί να χωνέψει το πάθημα του και βάζει μπροστά τις θεωρίες συνομωσίας: «Η τράπεζα σπέρματος το έκανε για να με εκδικηθεί. Είμαι σίγουρος. Κάποια στιγμή θα τους κάνω να το πληρώσουν αυτό.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια